Customer Intimacy een hippe term? Het is ons DNA! 🎯

Nana Verveen 12 oktober 2023
101

Tegenwoordig hoor je het steeds vaker: Customer Intimacy. Maar deze - lekkere hippe - term, is minder modern dan je misschien op voorhand zou denken. Want mensen helpen met hun behoeften, problemen en vragen, konden ze vroeger - in het jaar kruik - misschien wel veel beter dan nu.

De lijnen waren kort. En de eigenaar van de kruidenierszaak op de hoek kende zijn clientèle bij voornaam; hij wist dat Marietje elke vrijdag om 11:00 uur een doos aardbeien kwam halen. 

Helaas, zijn de processen van (met name grote) bedrijven tegenwoordig zo ingericht, dat er geen ruimte meer voor ‘intimacy’ is – de afstand tussen bedrijven en klanten is nou eenmaal groter geworden.

Data kan helpen om achter de (koop)behoeften te komen, zodat je daar als bedrijf goed op in kan spelen. Bij Raaak Personeel gaan wij nog ‘gewoon’ het gesprek aan met onze opdrachtgevers en kandidaten. 

“Pas als we ons ECHT verdiepen in de wensen, behoeften én business van onze opdrachtgevers en kandidaten, kunnen wij optimale service verlenen. Zelfs als dit betekent dat we ons proces moeten herinrichten, dan zijn wij daartoe bereid”, zegt Financieel Directeur Nana Verveen


Daarom is Customer Intimacy voor ons geen hippe term. Het is ons DNA! 🎯

VOLG ONS OOK OP

De Babbelbox

Dit gebeurt er