Een ode aan ons contactcentrum

Pascal Slijngard 29 juni 2022
83

Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat: onze collega’s van het contactcentrum bellen iedereen - die zich online inschrijft - binnen 24 uur terug. ☎

Openstaande #vacatures nemen ze door en ambities bespreken ze, zodat mensen niet ‘in het systeem’ verdwijnen, maar als mensen behandeld worden.

Met een stem aan de andere kant van de lijn. 😃

Eén van die stemmen is Oznur. Zij werkte jarenlang als productiemedewerker, maar omdat dit fysiek te zwaar werd solliciteerde ze vorig jaar op de functie van contactcentermedewerker bij Raaak.

Teamleider Pascal zag de werkervaring van callcentermedewerker op haar cv en nam haar direct aan. Het bevalt haar heel goed:

“In tegenstelling tot mijn eerdere callcenter-ervaring, mag ik nu ‘warme gesprekken’ voeren. Hier krijg ik mensen aan de lijn waarvoor ik écht iets kan betekenen, wat mij veel voldoening geeft.”

Ons kloppende hart. 🧡

De afdeling waar wij niet zonder kunnen. De afdeling die onze vestigingen ondersteunt en ons serviceniveau hoog houdt.

Marc Drubbel, Sarojini Mohunlol, Manuela Stam, Simone den Hollander, Karin Kors, Jessica de Graaf, Osama El Khamisy, Öznur Özdönmez, Natasja Vreede, Nikki de Waal en Pascal Slijngard:

bedankt voor de dagelijkse ondersteuning! 👏



VOLG ONS OOK OP

De Babbelbox

Dit gebeurt er

Dit gebeurt er bij Raaak

Aanmelden nieuwsbrief

Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Er is iets verkeerd gegaan tijdens versturen. Probeer het nogmaals of neem contact met ons op.